Advanced Digital Marketing NL - BAM

Summary

Speaker: Karel Goethaels, Lonneke Spinhof, Bart Van Der Vurst, Stijn Vercamer, Beate Vervaecke

Digitale marketing evolueert heel snel. Het digitale spectrum is uitgebreid en complex. Digitale marketing vandaag, dwingt bedrijven op een nieuwe manier te denken en te reageren.

Binnen het brede landschap dat digitale marketing omvat, selecteerden wij de 7 belangrijkste thema’s. Up to date zijn binnen deze thema's stelt je in staat jouw afdeling en bedrijf strategisch verder uit te bouwen naar een optimaal en efficiënt werkende onderneming; klaar voor de toekomst.

Met een sterke selectie van toonaangevende docenten binnen de belangrijkste vakdomeinen van digitale marketing, bieden we jou de nodige digitale bouwstenen om jezelf en jouw onderneming digital proof te maken. Zowel op korte als lange termijn. We geven jou een overzicht van de belangrijkste trends en hun impact op ondernemingen én leren jou hoe je daar als bedrijf het beste mee omgaat.

Een basiskennis digital is vereist.

ACC-leden hebben een korting van 10% (de prijs bedraagt dan 1.575€ excl. BTW) bij vermeding van "ACC member" in het PO vakje bij inschrijving.

Wat leert u uit deze opleiding ?

  • De recente en hot topics in digital marketing en hun impact op je digitale strategie
  • Je digitale marketing strategie uitstippelen
  • De laatste updates in social media
  • De KPI’s en de metingen op een gestructureerd manier aanpakken
  • De impact op je revenue-streams

 

Programma

Sessie 1Trends in digitale marketing

  • digitale shift – digitale toekomst – hoe krijg je je bedrijf future proof?
  • artificial intelligence – VR-RR-AR (& wearables)
  • automatisatie
  • blockchain
  • influencers 

 

Sessie 2Big data analysis 

  • Hoe wordt een bedrijf meer data-driven?
  • Inzicht krijgen op de brug tussen de data wereld en de marketing wereld
  • Het verband ontdekken tussen programmatic/yielding en machine learning
  • Big data mogelijkheden en potentieel
  • Impact van data regulatie (o.a. GDPR) op de digitale marketing mogelijkheden
  • Handige tips en werkwijze

 

Sessie 3The State of SEO, digital advertisement & social advertising (I)

  • Digital advertising universum (direct buy, programmatic, affiliate, email, …)
  • Campagne design (KPI’s, consumer stages, advertentieformaten, ...)
  • Optimalisatie (viewability, A/B testing, CRO, …)
  • Rapportage (actionable insights, dashboards, performance, ROMI, …)

 

Sessie 4: The State of SEO, digital advertisement & social advertising (II)

 

Sessie 5: Digital KPI’s & metrics

  • Het belang van wel doordachte Digitale KPIs
  • Hoe definieer ik werkbare KPIs?
  • Hoe koppel ik de juiste metrics aan deze KPI's?

 

Sessie 6: Dashboarding

  • Hoe zet ik verzamelde data om in actioanble data?
  • Welke data visualisatie best practices kunnen mij vooruit helpen?
  • Dashboarding tools die kunnen helpen bij het automatiseren van rapportages

 

Sessie 7: Google analytics

  • Hoe verzamelt Google Analytics gegevens?
  • Betekenis en uitleg van de belangrijkste statistieken
  • Rapportage
  • Wegwijs in beoordeling van sites en traffic naar sites 

 

ACC Endorsed

  • Open to all
    • Senior
    • Account & Project mgt skills
    • Technology skills
  • Roularta Conference Center Z.1. Researchpark 120 1731 Zellik
    • 11.10.2018 / 18:00
    • 18.10.2018 / 18:00
    • 25.10.2018 / 18:00
    • 06.11.2018 / 18:00
    • 15.11.2018 / 18:00
    • 22.11.2018 / 18:00
    • 29.11.2018 / 18:00
  • Members
    1.575 € + VAT
    Non-members
    1.750 € + VAT

Comments and rating